Starup UIF

Håndbold

Velkommen til Håndbold i Starup

I Starup skal det være sjovt og lærerigt at gå til håndbold. Vores spillere skal have en god oplevelse, samt glæde sig til at komme til træning og kampe. Der vil være mange muligheder for at få nye venskaber på tværs at klasser og få en masse nye venner.

Vi er en lille klub, der er meget stolt af at der hele tiden kommer nye spillere til klubben, så der også i fremtiden bliver spillet håndbold i Starup.

Det er vigtigt at håndbold er for alle børn, uanset deres alder og talent. 
Vi ønsker også fremover at tiltrække nye spillere som har lyst til at prøve kræfter med håndbold og dermed bevare vores målsætning om: Håndbold for alle.
Træningstider 2023/2024

Trille/Trolle (2-5 år).

Lørdag kl. 09.00 – 10.00 i multihallen

Trænere: Isabella Toft og Tina Pichowski

 

U6 (årgang 2017-2018)

Tirsdag kl. 16.00 – 17.15 i multihallen

Træner: Johnny Bank og Henriette Fromm Radik

 

U7 / U8 / U9 (årgang 2014-2015-2016)

Tirsdag kl. 17.00 – 18.00 i hallen

Trænere: Morten Simonsen, Michael Nowak og Lena Johnsen

 

U11 (årgang 2012-2013)

Tirsdag kl. 18:00– 19.30 i hallen

Torsdag kl. 17:30– 19:00 i hallen

Træner: Anders Nielsen, Lars Ryberg, Morten Simonsen og Allan Frandsen

 

U13 (årgang 2010-2011)

Tirsdag kl. 15.30 – 17.00 i hallen

Torsdag kl. 16:00 – 17.30 i hallen

Trænere: Gitte Kyster og Bjørn Frandsen

 

Five-a-side (Fra 18 år)

Tirsdag kl. 19.30 – 21.00 i hallen

Trænere: Michael Nowak og Johnny Bank

 

Alle træninger er i Staruphallen. Ret til ændringer forbeholdes.

Holdtilmelding

SÅDAN GØR DU:
Vælg det hold du ønsker at deltage på og tryk tilmeld. Indtast dine profiloplysninger.

Du er nu oprettet som bruger og får en mail, hvoraf der også fremgår medlems ID og adgangskode.

Betaling for deltagelse på holdet følger senere.

Tilmelding til hold samt betaling skal ske inden d. 1. oktober, da vi skal søge medlemstilskud ved kommunen.

Tilskuddet skal søges d. 1. december, og for at vi kan søge tilskud til medlemmerne, skal de have været tilmeldt i tre måneder.
Får vi ikke dette tilskud, er vi nødsaget til at hæve kontingenterne.

Såfremt holdet ikke svarer til forventningerne og ikke ønsker at gå på holdet, skal du inden den 1. oktober kontakte kasserer Daniel Rohde Detlefsen på mail danielrohde@outlook.dk og pengene kan returneres.

Hvis man i løbet af sæsonen ikke mere kan deltage på holdet, bedes man venligst lave en udmelding. Ved udmelding sendes mail til kassereren. Inden din udmelding bør du overveje, om der er et andet hold i foreningen, der kan friste. Ved tvivl kontakt venligst en fra bestyrelsen.

Er der spørgsmål til ovennævnte, er du altid velkommen til at kontakte en af os fra bestyrelsen.

Bestyrelse

Allan Frandsen

Formand

Tåsingevej 113, 6100 Haderslev

Trine Frandsen

Næstformand

Ærøvej 32, 6100 Haderslev

Daniel Rohde Detlefsen

Kasserer

Starup Kirkevej 21A, 6100 Haderslev

Michael Nowak

Medlem / Webansvarlig

Starup Fjordvej 2a, 6100 Haderslev

Line Marie Markmann Olesen

Medlem

Henriette Fromm Radik

Medlem

Allan Frandsen

Formand

Tåsingevej 113, 6100 Haderslev

Trine Frandsen

Næstformand

Ærøvej 32, 6100 Haderslev

Daniel Rohde Detlefsen

Kasserer

Starup Kirkevej 21A, 6100 Haderslev

Michael Nowak

Medlem / Webansvarlig

Starup Fjordvej 2a, 6100 Haderslev

Line Marie Markmann Olesen

Medlem

Henriette Fromm Radik

Medlem

Kontingent

Kontingentet for sæsonen 2023 / 2024 er:

Trille/Trolle 250 kr.
U6, U7, U8 og U9 400 kr.
U11 500 kr.
U13 600 kr.
Five-a-side 350 kr.

Kontigentet for deltagelse på holdet betales online via vores tilmeldningssystem. Klik på fanen Holdtilmeldning for at tilmelde dig en aktivitet.

 

Facebook

Støt Vores Sponsorer