Starup UIF
Håndbold
Velkommen til Håndbold i Starup
Vi er en lille klub, der er meget stolt af at der hele tiden kommer nye spillere til klubben, så der også i fremtiden bliver spillet håndbold i Starup.
Det er vigtigt at håndbold er for alle børn, uanset deres alder og talent. Vi ønsker også fremover at tiltrække nye spillere som har lyst til at prøve kræfter med håndbold og dermed bevare vores målsætning om: Håndbold for alle.
Træningstider 2021/2022
Trille/Trolle (2-4 år)
Lørdag kl. 09.00 – 10.00
Trænere: Maria Riis og Isabella Toft
U6 / U7 / U8 (Årgang 2013 – 2016)
Tirsdag kl. 17.00 – 18.00
Trænere U6: Johnny Bank, Morten Simonsen og Michael Nowak
Trænere U7/U8: Allan Kyster Frandsen, Malene Hahn Petersen og Morten Høier
U9 (Årgang 2012)
Tirsdag kl. 18.00 – 19.00
Trænere: Anders Nielsen, Lars Ryberg og Morten Simonsen
U11 drenge (Årgang 2010/2011)
Torsdag kl. 17.00 – 18.00
Træner: Anita Enevoldsen
U11 piger (Årgang 2010/2011)
Tirsdag kl. 19.00 – 20.00
Torsdag kl.18.00 – 19.15
Trænere: Christina Carlsen og Jannie Grundahl
U13 drenge (Årgang 2008/2009)
Tirsdag kl. 15.30 – 17.00
Torsdag kl. 15.30 – 17.00
Trænere: Jesper Meins og Jannie Kristensen
Five-a-side (Fra 18 år)
Tirsdag kl. 20.00 – 22.00
Trænere: Johnny Bank og Jannie Kristensen
Alle træninger er i Staruphallen. Ret til ændringer forbeholdes
Bestyrelse
Daniel Rohde Detlefsen
Kasserer
Daniel Rohde Detlefsen
Kasserer
Holdtilmelding
SÅDAN GØR DU:
Vælg det hold du ønsker at deltage på og tryk tilmeld. Indtast dine profiloplysninger.
Du er nu oprettet som bruger og får en mail, hvoraf der også fremgår medlems ID og adgangskode.
Betaling for deltagelse på holdet følger senere.
Tilmelding til hold samt betaling skal ske inden d. 1. oktober, da vi skal søge medlemstilskud ved kommunen.
Tilskuddet skal søges d. 1. december, og for at vi kan søge tilskud til medlemmerne, skal de have været tilmeldt i tre måneder.
Får vi ikke dette tilskud, er vi nødsaget til at hæve kontingenterne.
Såfremt holdet ikke svarer til forventningerne og ikke ønsker at gå på holdet, skal du inden den 1. oktober kontakte kasserer Daniel Rohde Detlefsen på mail danielrohde@outlook.dk og pengene kan returneres.
Hvis man i løbet af sæsonen ikke mere kan deltage på holdet, bedes man venligst lave en udmelding. Ved udmelding sendes mail til kassereren. Inden din udmelding bør du overveje, om der er et andet hold i foreningen, der kan friste. Ved tvivl kontakt venligst en fra bestyrelsen.
Er der spørgsmål til ovennævnte, er du altid velkommen til at kontakte en af os fra bestyrelsen.
Trænere
Kontingent
Kontingentet for sæsonen 2021 / 2022 fra nytår til sæsonafslutningen er:
Trille/Trolle | 250 kr |
U6, U7 og U8 | 7350 kr |
U9 | 400 kr |
U11 piger og drenge | 500 kr |
U13 | 550 kr |
Five-a-side | 250 kr |
Kontigentet for deltagelse på holdet betales online via vores tilmeldningssystem.
Klik på fanen Holdtilmeldning for at tilmelde dig en aktivitet.
Støt Vores Sponsorer
