Starup UIF

Håndbold

Velkommen til Håndbold i Starup

I Starup skal det være sjovt og lærerigt at gå til håndbold. Vores spillere skal have en god oplevelse, samt glæde sig til at komme til træning og kampe. Der vil være mange muligheder for at få nye venskaber på tværs at klasser og få en masse nye venner.

Vi er en lille klub, der er meget stolt af at der hele tiden kommer nye spillere til klubben, så der også i fremtiden bliver spillet håndbold i Starup.

Det er vigtigt at håndbold er for alle børn, uanset deres alder og talent. 
Vi ønsker også fremover at tiltrække nye spillere som har lyst til at prøve kræfter med håndbold og dermed bevare vores målsætning om: Håndbold for alle.
Træningstider 2024/2025

Trille/Trolle (2-5 år).

Lørdag kl. 09:00 – 10:00 i multihallen

Trænere: Isabella Toft, Anette Paulsen

Facebook-side

 

U6 (årgang 2018-2019)

Tirsdag kl. 16:15 – 17:15 i multihallen

Trænere: Johnny Bank, Lars Ryberg

Facebook-side

 

U7 / U8 (årgang 2016-2017)

Tirsdag kl. 16:30 – 17:30 i hallen

Trænere: Lena Johnsen, Henriette Fromm Radik

Facebook-side

U9 (årgang 2015)

Onsdag kl. 17:00 – 18:00 i hallen

Trænere: Morten Simonsen, Trine Frandsen, Maria Riis Jørgensen, Michael Nowak

Facebook-side

 

U11 (årgang 2013-2014)

Tirsdag kl. 17:30– 18:45 i hallen

Torsdag kl. 16:30– 17:45 i hallen

Trænere: Allan Frandsen, Kevin Boulton, Karen Skau

Facebook-side

 

U13 (årgang 2011-2012)

Tirsdag kl. 18:45 – 20:00 i hallen

Torsdag kl. 17:45 – 19:00 i hallen

Trænere: Anders Nielsen, Lars Ryberg, Morten Simonsen

Facebook-side

 

Five-a-side (Fra 18 år)

Tirsdag kl. 20:00– 21.30 i hallen

Trænere: Michael Nowak og Johnny Bank

Facebook-side

 

Alle træninger er i Staruphallen. Ret til ændringer forbeholdes.

Holdtilmelding

SÅDAN GØR DU:
Vælg det hold du ønsker at deltage på og tryk tilmeld. Indtast dine profiloplysninger.

Du er nu oprettet som bruger og får en mail, hvoraf der også fremgår medlems ID og adgangskode.

Betaling for deltagelse på holdet følger senere.

Tilmelding til hold samt betaling skal ske inden d. 1. oktober, da vi skal søge medlemstilskud ved kommunen.

Tilskuddet skal søges d. 1. december, og for at vi kan søge tilskud til medlemmerne, skal de have været tilmeldt i tre måneder.
Får vi ikke dette tilskud, er vi nødsaget til at hæve kontingenterne.

Såfremt holdet ikke svarer til forventningerne og ikke ønsker at gå på holdet, skal du inden den 1. oktober kontakte kasserer Daniel Rohde Detlefsen på mail danielrohde@outlook.dk og pengene kan returneres.

Hvis man i løbet af sæsonen ikke mere kan deltage på holdet, bedes man venligst lave en udmelding. Ved udmelding sendes mail til kassereren. Inden din udmelding bør du overveje, om der er et andet hold i foreningen, der kan friste. Ved tvivl kontakt venligst en fra bestyrelsen.

Er der spørgsmål til ovennævnte, er du altid velkommen til at kontakte en af os fra bestyrelsen.

Bestyrelse

Allan Frandsen

Formand

Tåsingevej 113, 6100 Haderslev

Trine Frandsen

Næstformand

Ærøvej 32, 6100 Haderslev

Daniel Rohde Detlefsen

Kasserer

Starup Kirkevej 21A, 6100 Haderslev

Michael Nowak

Medlem / Webansvarlig

Starup Fjordvej 2a, 6100 Haderslev

Line Marie Markmann Olesen

Medlem

Henriette Fromm Radik

Medlem

Allan Frandsen

Formand

Tåsingevej 113, 6100 Haderslev

Trine Frandsen

Næstformand

Ærøvej 32, 6100 Haderslev

Daniel Rohde Detlefsen

Kasserer

Starup Kirkevej 21A, 6100 Haderslev

Michael Nowak

Medlem / Webansvarlig

Starup Fjordvej 2a, 6100 Haderslev

Line Marie Markmann Olesen

Medlem

Henriette Fromm Radik

Medlem

Kontingent

Kontingentet for sæsonen 2024 / 2025 er:

Trille/Trolle 500 kr.
U6, U7, U8 800 kr.
U9 900 kr.
U11 1200 kr.
U13 1300 kr.
Five-a-side 400 kr.

Kontigentet for deltagelse på holdet betales online via vores tilmeldningssystem. Klik på fanen Holdtilmeldning for at tilmelde dig en aktivitet.

 

Facebook

Støt Vores Sponsorer